Τα οφέλη της σαλάτας στον οργανισμό

Γιατί να τρως σαλάτα κάθε μέρα; Υπάρχουν 6 βασικοί λόγοι:

Οι φυτικές ίνες

Είναι ένα συστατικό που απαντάται σε αφθονία σε λαχανικά, φρούτα και προϊόντα σικάλεως και ολικής αλέσεως, πολύ σημαντικό για τον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς βοηθά στην καλύτερη εντερική λειτουργία και την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, ενώ σε φουσκώνει και καθυστερεί το μεταβολισμό της τροφής, με αποτέλεσμα την αυξημένη αίσθηση πληρότητας για πολλές ώρες μετά τα γεύματα.

Για να παίρνεις τις 5 μερίδες τη μέρα

Με μία σαλάτα τη μέρα θα αυξήσεις την κατανάλωση λαχανικών και φρούτων και θα γεμίσεις με αντιοξειδωτικά συστατικά (βιταμίνη C και Ε, φυλλικό οξύ, λυκοπένιο, α- και β- καροτένιο και άλλα). Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που βοηθούν τον οργανισμό στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών.

Για να μειώσεις τη θερμιδική πρόσληψη και να αυξήσεις το αίσθημα του κορεσμού

Εάν έχεις ως στόχο σου τη μείωση βάρους, είναι απαραίτητο ένα γεύμα της ημέρας σου να είναι μια σαλάτα. Μελέτες δείχνουν ότι μια σαλάτα εμπλουτισμένη με μια καλή πηγή πρωτεΐνης μας βοηθά να μειώσουμε σημαντικά την κατανάλωση θερμίδων την υπόλοιπη μέρα.

Οι σαλάτες είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να προσθέσεις στη διατροφή σου ποιοτικά λιπαρά

Όπως τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά από το ελαιόλαδο, τους ξηρούς καρπούς και το αβοκάντο, τα οποία μάλιστα βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση των ευεργετικών φυτοχημικών όπως το λυκοπένιο και η λουτεΐνη. Ειδικά η προσθήκη αβοκάντο στις σαλάτες μπορεί να αυξήσει την απορρόφηση των φυτοχημικών μέχρι και οκτώ φορές.

Οι σαλάτες αποτελούν μια πολύ καλή πηγή ενυδάτωσης

Τα φρούτα και τα λαχανικά σε μεγάλο μέρος τους απαρτίζονται από υγρά και έτσι συνεισφέρουν στη φυσική ενυδάτωση του οργανισμού.

Oι σαλάτες είναι οι πιο εύκολες συνταγές για να καταναλώσεις φρέσκα μυρωδικά

Αυτά έχουν πολύ υψηλή συγκέντρωση σε βιταμίνες και άλλα φυτικά θρεπτικά συστατικά. Σύμφωνα με μελέτες, βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού λειτουργώντας θερμογενετικά.